W pierwszym wpisie chcielibyśmy przybliżyć proces produkcji składanych kontenerów magazynowych. Kontenery są produkowane w Polsce, wszystkie materiały z których wykonujemy nasze kontenery pochodzą od polskich dostawców.


Nasza produkcja jest certyfikowana, a kontenery magazynowe posiadają certyfikat bezpieczeństwa TUV.
Produkcję rozpoczynamy od przygotowania profili. Wypalamy w profilach potrzebne otwory min. otwory do nitonakrętek sześciokątnych.
Po procesie wypalania, zabezpieczamy wszystkie krawędzie przed korozją.
Do produkcji kontenerów używamy profili 60×40 mm, wykonanych z blachy ocynkowanej 2 mm. Stal w gatunku DX51D+Z275 (grubość powłoki cynku 275 g).


Rozpoczynamy właściwą produkcję. Do profili ocynkowanych przykręcamy deski. Przy produkcji podłóg do naszych kontenerów, używamy wyłącznie impregnowanych desek. Impregnowane deski zapewniają długoletnią trwałość naszych podłóg.
Deski sosnowe przechodzą również przez proces suszenia u naszego dostawcy, wilgotność wynosi – 18%.
Do produkcji kontenerów magazynowych używamy desek sosnowych o grubości 32 mm. Deski montowane są metodą pióro – wpust, krawędzie desek są czterostronnie strugane.

Kolejnym elementem kontenera są ściany boczne.
Do profili ocynkowanych nitujemy blachę trapezową T-35, o grubości 0,7 mm – jest to najgrubsza dostępna blacha u naszych dostawców.
Zastosowany profil blachy – 35 mm oraz grubości 0,7 mm, sprawia że ściany kontenera są sztywne i trwałe. Nasze kontenery mają certyfikat bezpieczeństwa TUV, a każda dostawa przechodzi przez kontrolę jakości pod względem grubości blachy i powłoki. Używamy wyłącznie blachy w gatunku S250GD.

W podstawowej wersji kontenery magazynowe wykonujemy z blachy Alucynk (30 lat gwarancji na powłokę). Powłoka Alucynk powstaje z stopu aluminium i cynku.
Poza podstawową wersją, oferujemy także możliwość zakupienia kontenera w kolorze. W przypadku blachy lakierowanej bazowy materiał to blacha ocynkowana Z275. Grubość powłoki lakierniczej to 25 um – strona zewnętrzna, 10 um – strona wewnętrzna.
Powłoka jest nakładana przez naszych dostawców, nie lakierujemy blachy samodzielnie.







Najbardziej newralgiczny element kontenera czyli dach. W naszych kontenerach filc antykondensacyjny jest już standardem od kilku lat.
Filc zabezpiecza przechowywane w kontenerach przedmioty, przed skraplającą się wodą powstałą w wyniku kondensacji. Jest to dla nas absolutnie obowiązkowe wyposażenie kontenera.
Żeby wyeliminować ryzyko przedostania się wody do kontenera, stosujemy tylko szczelne nity. Sztywność, którą uzyskujemy dzięki profilowi blachy, zapewnia wysoką wytrzymałość dachu. Dopuszczalne obciążenie na dach wynosi 122 kg/m2 – 3 strefa śniegowa.
W tym samym czasie powstają drzwi oraz tylna ściana kontenera. Tak jak pozostałe elementy kontenera, drzwi i tylną ścianę wykonujemy z blachy trapezowej T-35.
Drzwi standardowo posiadają wkładkę i komplet trzech kluczy.



Gotowe drzwi kontenera montujemy na ramie. Elementy do ramy wykonujemy z blachy ocynkowanej o grubości 2 mm, elementy są łączone nitami stalowymi – dzięki nowej konstrukcji wyeliminowaliśmy proces spawania.


Cały proces montażu odbywa się w wypoziomowanym szablonie, odzwierciadlającym szerokość i wysokość kontenera. Daje nam to pewność że po złożeniu kontenera drzwi będą idealnie pasować.
Ostatnim etapem jest spakowanie wszystkich elementów w paczkę.
Każdy element zabezpieczamy przekładkami korkowymi i styropianem, a następnie spinamy taśmami PP, aby podczas transportu elementy nie przesuwały się i nie dochodziło do zarysowań powłoki kontenera.



Gotowe paczki z kontenerami magazynowymi oczekują na odbiór przez firmy transportowe i dostawę do naszych klientów.
